Rijbewijzer in de Klas

Bereid je leerlingen voor op de rijopleiding en organiseer theorielessen over de wegcode en verkeersveiligheid op school i.s.m. een erkende rijlesgever.
Schrijf in

Leerlingen goed op weg

De rijscholen draaien weer op volle toeren en misschien kijken ook jouw leerlingen uit naar het behalen van een rijbewijs?

Met de lessenreeks Rijbewijzer in de Klas:

• zijn je leerlingen goed voorbereid op wat een rijbewijs behalen inhoudt, welke regels er gelden, hoe ze veilig op weg gaan...
  • ontvang je een financiële ondersteuning van de VSV
  • kan je kiezen voor 10, 12 of 14 lesuren in de klas

Schooljaar 2023-2024

Schrijf je school vanaf 21 augustus 2023 in en ga later aan de slag met de praktische regelingen. Zoek een geschikte lesgever, plan je lesmomenten in en ga samen op weg met de theoriekennis van het rijbewijs B. Je kan op eender welk moment van het schooljaar instappen en aan de slag gaan met de lessenreeks.